Till O. Till ditt hjärta.

Jag önskar att jag kunde skriva direkt i ditt hjärta. Rista det jag önskar finnas där. Viska så att ditt hjärta hoppar två slag för att sedan spruta runt mitt osynliga stoft i dina ådror. Få dig att andas mitt namn. För dig är jag okänd. Men jag kunde känna din själ där ifrån du stod. För jag såg din blick, dina ögon mötte mina. De är själarnas fönster och de sjunger till oss. Instängda, men ändå det mest fria vi har. Likt du sjunger i versen, men skippar refrängen. Jag önskar att jag till dig fick skriva, för jag vet att du precis skulle veta hur jag menar. Inspirera dig i min overklighet. Du vet inte att jag delar dina känslor i en värld som är så splittrad, kluven i tu. Där universums mitt är du i min pseudovetenskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0