The world´s greatest

 
Har haft världens världens vääärldens bästa vecka!! I fredags tog jag, Jelena och Stina bilen ner mot Belgien. Efter 18 timmar var vi framme och vid 11 var första ölen öppnad efter typ 2h sömn. Hade världens bästa dag med Stina, Jelena och Anton och jag gjorde saker jag aldrig trodde jag skulle göra haha! T.ex. stagedivade. Resten får föbli mellan oss som var där. Såg alla band backstage och levde så jäkla nice. Avundas Filip som får vara ute på sån turné i 3 veckor. Vi var på en awesome festival - Groezrock. Såg bland annat bmth från scenen, riktigt coolt. Och bäst var ju att stå där med min älskling på scenen inför tusentals skrikande personer.
 
Obeskrivligt var det!!
 
Nu är det en månad kvar till Siesta, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0