Sjuk igen!?

Hej på er!

Ligger just nu nerbäddad i soffan... I morse mådde jag jättebra och var hur glad och pigg som helst. Åkte till stan med Irma och Sanna för att köpa bland annat ett par örhängen och ett halsband från Marc Jacobs. Vi hade bestämt att spela Laserdome med min pappa,Sannas pappa Irma och Sebbe så hann aldrig köpa örhängena för började må så dåligt så fick springa till McDonalds och äta lite.. Körde i alla fall Laserdome även fast jag mådde piss och kom faktiskt 3a av 20 pers. Så jäkla grym! Alla killar sa "fan den där jäkla tjejen är bra". Haha blev jätte stolt!
Min familj följde med mig hem och köpte pizza och ville nästan inte lämna mig nu när jag mår så dåligt....
Filip har varit sjuk i en vecka så antar att det är min tur nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0