Mysdag!

Har haft en riktigt underbar dag idag!

 

Jobbade 07-19 igår så var rätt slut när jag kom hem. Valde att åka till mamma och kolla på Top Model och DH med min sis. Jättemysigt!! Vi drack cola och åt choklad.

Idag var jag ledig och är även det imorgon eftersom jag jobbat en del. Så himlans skönt.

Vaknade runt 8 i morse (?whyyyyyy kan jag inte sova längre) Var och åt Sushi med min syster idag vid halv 12, sen tog jag och mamma en långprommis ute på Järvafältet. Åkte direkt efter det med pappa till Mälarhöjden och fikade på ett supergulligt café som ligger ute på en udde. Sen åkte vi till Skärholmen centrum och åt och kollade runt lite innan vi åkte hem.

Så skönt väder. Man blir så himla lycklig <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0