Mitt nya jobb

Som vissa av er sett på Facebook så har jag börjat på ett nytt jobb!

Jag jobbar från och med idag på Stockholmsmässans Event Service. Det är superduperkul och så himla lärorikt. Just nu har vi Stockholm Furniture Fair och super busy!

Jag jobbar inte nere i hallarna, utan en trappa upp både på Administrationen och i Service Center. Detta betyder att jag springer runt i kostym hela dagarna, vilket är något ovant! Men alla är så oerhört professionella och duktiga.


Idag började jag med att beta av massa utställare som behövde hjälp med montrar och skicka rätt personal till rätt plats. Därefter fick jag ta foto hos Securitas till mitt passerkort. Tiden gick så sjukt fort! Var i Service Center och hjälpte så att allt kom på rätt plats i rätt tid osv. Sen hade vi möte inför ett Show-Room där vi ska presentera lite idéer för ledningen. Ska bli jättespännande att få vara med!!


Det är oerhört högt tempo hela tiden och min hjärna är helt överhettad av allt jag lärt mig - redan!
Imorgon är det ny dag och massa nytt. Ser verkligen fram emot det.





Jag har lila scarf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0