You make me wanna dance.

Jobbet gick strålande även idag! Min chef bjöd på McDonalds. Haha. Såg att min syster fått en sån där surfbräda, och nu har även jag blivit lovad en. Hoppas att jag kommer att använda den bara.


Har inte mycket att säga. Är riktigt glad. Dock helt skakig i kroppen. Tror att jag har en kommande panikångest, brukar må såhär innan då. Kan bero på att jag hade feber men ändå jobbade och åkte kollektivt. Brukar vara utlösande att vara ute i kollektivtrafiken för min del.

Jaja, nu ska vi kolla tv och myyysa! Pusshej.

 

 

Mitt korta hår har växt så sjukt mycket. Har ner till bröstet nu. Klippte det till axlarna i juni innan jag satte i mina extensions.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0