TRÖTT.

Har inte kunnat ätit på hur länge som helst. Vet inte hur längesen jag fick i mig mat utan att min hals skrek ifrån. All sömnlöshet och brist på mat har börjat tagit ut sin lag. Är hur trött som helst nu..... Fick jobba över också. Skönt att jag och M får skjuts hem!

Ska väl offra mig och kolla på matchen. Ni kanske redan har greppat detta men; jag ääääälskar mitt jobb. Och mina kollegor, såklart. Puss på er.


Imorgon ska jag jobba ännu mer. På fredag är jag som vanligt ledig och då fyller min bästa vän Sandra år och då blir det middag följt av utgång. Hoppas att jag mår bättre tills dess.






Världens bästa vän. Även fast du har tagit sönder min klänning och snott den (klänningen på bilden) men den får du. Som bonus för att du är bäst. Har förresten sytt klänningen själv!



Godnatt. Liverpool/Barca/Milan/united/I.DON'T.GIVE.A.FUCK väntar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0