Satan i gatan, eller shit pommes, som jag säger.

Mår åt heeeelvete. Har hostat blod.

Får skylla mig själv så tänker inte ösa negativitet. Kvällen börjades (gick ut eftersom jag trodde jag var frisk) på Lion Bar, där träffade vi Daniel och hans kompis som vi gick med till Sogni. Pure, Lobby. Ja.. Det var en rolig kväll. Nästan värt att må så här idag. Inget jobb idag heller, kuuuul. Hade trots allt en toppenkväll. Micis har massa bilder på sin mobil som jag aldrig kommer våga kolla på. Har haft några riktigt lyckade utgångar tillsammans senaste tiden ♥



Skaffade glajjor! Haha.. New-me. Så såg jag ut hela kvällen. Körde skolfröken-looken, möjligen biblotekarie. Frillan, glasögon på näsan och runt halsen. Skämt å sido.

Åt LCHF-tacos.

Har många bra kunskaper, men de bästa är nog mina servett-konster!

Jag ♥ dig, bästa, bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0