Don't you ever say never to me.

Har aldrig haft så här ont någonstans som jag har i halsen just nu......


Blir Treo(♥), strepsils och té hela dagen. På torsdag firar jag (om fortfarande aktuellt) fyra veckor som sjuk. Det är ju bara helt stört.

Är egentligen ingentning för tabletter/treo. Äter bara det i nödfall. Nu kan jag varken prata eller svälja så antar att detta är ett nödfall.



Det värsta är att jag drömde att vi hade fått S07 av Desperate Housewives och verkligen verkligen trodde på det och var jätteglad när jag vaknade.... Sen insåg jag att det var en dröm.


Längtar förresten jättemycket till vintern (?)(?)(?)???(?((??(?(?(?)?)?.



Pusshej!


Haha den där jäkla mössan. Och massa julbröd i bakgrunden, muuuummmiiiii.





Drömmar influerar mig mer än vad jag tror. Drömde att jag praktiserade i en skola där de hade börjat julpyssla och julbaka massa, haha.... Sist jag kollade är det bara september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0