Mot sjukan.

Hoppas att jag slipper ytterligare prov i fingret!!!! Gör så satans ont. Mycket hellre i armen än fingret. Och låt mig slippa tops i halsen än en gång!!! (och helst glasspinnen i halsen)


Är annars på jättebra humör :-D Satt och pratade massa utlandsresor vid maten! Det får mig alltid på så bra humör. Har för övrigt underfeber. Lite konstigt. Har 36,6 ungefär. Min vanliga temp brukar ligga på 37+.


Jaja, hoppas att alla mår bra!


 

Kommer ihåg när jag klippte kort hår. Då var jag riktigt sjuk. Låg i sängen i flera dagar innan jul och hade så hög feber att min syn drabbades (haha?). Visste inte ens att det kunde hända, men såg helt gult så kunde inte ha några lampor tända och kunde inte se på tv. Inte för att jag ens orkade hålla ögonen öppna, men att gå på toaletten blev en pest!

 

 

Jaja, det här får en bara att uppskatta hälsan ännu mer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0