Maybe this time I'll stay.

Lady peaceful.
Lady happy.
That's what I used to long to be.
Something's about to begin.
It's gonna happen.
This time I'm gonna win.
Cause everybody love's a winner.
That's what I've been told.
So, maybe this time I'll stay.

 

Det enda som tynger mig.

Jag gillar inte att umgås.

Nej, inte på det planet.

Jag vill ha distans.

Jag vill inte komma nära.

Nej, aldrig.

Jag har mina vänner.

De fyller hela mitt hjärta.

Har inte plats för mer.

Jag vill inte.

Nej jag vill inte ha dig.

Inte heller dig, dig eller dig.

Jag är så lycklig som det är.

Försvinn.

Men ta det inte ordagrant.

För jag ser dig som min vän.

Likså du, du och du.

Men kärlek kommer när det kommer.

Det går inte att tvinga fram.

Jag vet direkt när det är rätt.

Så snälla, sluta försök.

Jag är mer än ni känner till.

Kommer inte visa er mer.

En dag kommer jag per automatik öppna mitt hjärta.

Så snälla ni, sluta försöka tvinga fram.

Sluta konstla.

Jag har redan smör i kylskåpet.

Jag tar det bara respektlöst.

Jag är mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0