Jag vill.


Det här vill jag skriva till Dig där ute.
Vem du nu än är som läser.
Jag vill berätta för dig hur värdefull du är.
Just precis du.
Du har alla världens möjligheter.
De finns inom dig.
Och för dig är dem värdefulla.
Jag vill ge dig känslan av frihet.
Friheten som finns att förverkliga dig själv.
Förverkliga dina drömmar, visioner.
För de är en del av dig.
Dina önskningar.
De väntar på att släppas fria.
Precis som en föråldrad maskros på ängen.
De är redo.
De väntar bara på dig.
Jag vill ge dig känslan av frihet.
Friheten att välja lycka.
Lyckan finns inom dig.
Du måste bara hitta den.
Det finns ingen nyckel.
Du är skrinet.
Ett olåst skrin som väntar på att få öppnas och låta melodin flöda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0