Jag vill träna!

Känner så himla mycket för att träna. Direkt när jag blir frisk (vilket jag snartsnart är!!!) så ska jag börja träna stenhårt!!! Vi har ju en cykel och sen har vi löpband, magmaskin och lite annat som jag ska träna på. Ska verkligen köra stenhårt nu.


Bye bye socker och sliskiga drinkar - hejhej protein och soda!

Tumblr_lqhqa5klga1qcvodoo1_400_large
177109890_m2znjppo_c_large
Tumblr_lriu3mgfuh1r3nvp2o1_500_large



FIT IS NOT A DESTINATION
FIT IS A LIFESTYLE

Kom det där från mig..?
Haha, nytt motto kanske.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, jag tänkte precis samma så nu när jag nästan är frisk (bara lite hosta som segar sig kvar) har jag börjat gymma igen. sjukt kul är det! :D

2011-09-22 @ 22:58:10
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0