JAG SAKNAR DIG!


..Underbara vän!


Ett gammalt kompisfoto från 7an. Carro, Micis, jag och Sandra.



Tror vi har känt varandra i 17 år nu kanske; Micis, jag & Sandra. Även känt Carro sen dess.
Och många som vi inte har kontakt med idag.
Som min allra första vän, Annelie. Våra mammor blev vänner när vi låg i magarna och vi föddes med två dagars mellanrum (tror jag) på samma sjukhus (Löwenströmska).
Och min bästis under många år när jag var liten, Sofia.
Hade även en bra vän som hette(heter) Roxanne.
Träffade även Melina i sexårs, vilket är 13 år sedan nu. Melina är idag en av mina bästa vänner.
Maria har jag känt sen 4an, vilket är 9 års vänskap.
Och alla gymnastikvänner. Kommer ihåg hur jag, Jessi, Celice, Tessi och Malin hängde ihop. Det var bra tider. Fina minnen.


Rätt härligt ändå att se tillbaks över alla fina relationer vi haft. De har säkerligen påverkat oss mer än vi kan ana. Fina vänner
S,E,M,S,M,M,F,E,S,M,A,M,M,R,A,S,
- Tack för allting. Ni har under det senaste året varit min inre cirkel. Mina närmsta. Det är jag oerhört tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0