Feels like more than distance between us.







Har aldrig varit med om att det känns så rätt.
Som att vi hör ihop. På ett eller annat sätt.
Jag blir aldrig kär.
Men i dig är jag fast.
Den här magiska känslan omringar mig.
Och varje gång jag är med dig känner jag mig mjuk.
Jag som annars är så hård. Så känslolös mot män.
Har aldrig varit med om att det känns så rätt.
Och nej, jag blir aldrig kär.
Inte visste jag att aldrig är en tid som nu är kommen.
Jag tycker att du är fantastisk.
Din närhet. Jag mår så bra.
Vet inte om du känner likadant.
Mår bra i min ovisshet.
Men, jag har aldrig varit med om att det känns så rätt.
Du är rätt.


Ändå tvingar jag mig själv att välja säkert framför rätt.
Även fast du får mig att känna mig så tygg, så ger du ingen trygghet.
Inte en sådan trygghet som han gör.
Jag måste välja säkert framför rätt.
Även fast jag inte egentligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0