husmus.

Vaknade i natt av att en mus kom in via kattluckan. Fick såklart panik, även om den var otroligt liten och gullig. Var tvungen att tända alla lampor så att jag skulle se om den närmade sig mig!

Vet dock inte om den är ute nu, sa till pappa att han skulle ta ut den, men han kände bara på min panna som att jag hade jättehög feber och hallucinerade... Hoppas att han hittade den och att den inte ligger och sover i en av mina skor!!!!


Status: Ondare i halsen.


Haha har förresten en långhårig hamster, Trassel.

 

Guullliiiiiig!!

 

Nu ska jag kolla på desperate housewives (är i mitten av S06).
Sen ska jag försöka komma ut på en prommis i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0