Farbror doktor.

Vaknade minst 10 gånger i natt av att jag hade svårt att andas och svälja.
I morse när jag skulle dricka treo så fick jag inte ner det. Kunde inte svälja. Min hals har svullnat igen rätt rejält så fick en akuttid nu. Ville helst inte missa jobbet så sköt på det. Men nu ska jag ner igen till Huddinge ikväll klockan 6 och göra lite prover.
Förhoppningsvis så har jag inte ett virus utan en bakterie så att jag kan få medicin. Är dock allergisk mot en hel del mediciner, bl a penecilin så vi får se hur det går! Har ju akutdos av allergimedicin hemma, så är nog lugnt! Vill bara bli frisk!!! Haha.
Hon verkade typ orolig för mig och hon frågade massa frågor som om jag har feber, utslag osv. Tror att hon misstänkte körtelfeber, men har ingen feber så vitt jag vet(?). Hm, jaja let's see tonight, shall we? Troligen bara en ond halsfluss.

Annars så firar vi 4 veckor på torsdag jag och min sjuka!


Ja, intressant va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0