"Får jag dig med bredbandet, eller?"

Haha underbar dag. Arbetsintervju, fika, skolan, fältan, jobb.

Roliga kunder...... Hade en från Herrljunga som frågade om jag kunde levereras med bredbandet. Lite generat svarade jag att jag skulle vara mycket dyr..... alltså i FRAKT. Oh no. "Hur kunde jag svara så!?!?!?" om han kunde sett mig i detta ögonblick skulle han enbart sett en chockad, vilsen, tomat. Blev skratt så det räckte och blev över. 21åringen från Herrljunga var dock villig att betala.... (och jag som inte trodde att det kunde bli värre)..... FRAKTEN, alltså.

Men en träff för pengar, är väl då ändå alltid en träff för pengar? Eller bara gentlemanaktigt att bjuda på SJ-biljetten? Inte vet jag. Vill inte veta.


Ännu en arbetsintervju imorgon. Den idag gick riktigt bra.


Days like this are inspiration of joy.









SE UPP. Dårarna tillbaks på Gärdet......


Kommentarer
Postat av: Haha

Hahah neej, var det du jag pratade med?! :D

Hoppas du inte tog illa upp, menade absolut inget sånt! :)

2011-09-28 @ 14:36:02
Postat av: johanna

Haha jo eller hur. Tjena tjena och du hette Gabriel va?

2011-09-28 @ 21:47:35
URL: http://johannathyra.blogg.se/
Postat av: XD

Äsch, lighten up ;) Skrev det på skoj ju! Och nej, jag heter inte Gabriel :)

2011-09-28 @ 23:59:50
Postat av: Johanna

Nääähäääääää det fattade jag ju inte..;)

2011-09-29 @ 00:58:24
URL: http://johannathyrastenberg.blogg.se/
Postat av: M

Hahah :D :D

Så för att återgå till det som inlägget handlade om, blir det någon resa till den unga herrn i Herrljunga? ;)

2011-09-29 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0