.

Haha var skitkul hos doktorn. Eller okej, som vanligt överdriver jag. Folk skrattar alltid åt mig när jag ska överdriva till det positiva, vilket jag ofta gör.
"Åh, vad roligt!!!!!" eller "du/hon/han är vääääärldens bästa!!!!!!!!!!!" eller typ "allt är sååååå jäääättttebraaaaa!!!!!! Så himla himla kuuuul att se dig!!!!".
Jaja, back to story... Men det var faktiskt kul. Tog lite prover och sen fick jag sådan där tops nerkörd i halsen så att jag började hosta "lite." Pappa började såklart asgarva. Sen var det en annan tjej som gick efter mig som också (tydligen) skulle göra ett sånt halsprov. Även hon fick en hostattack och alla i väntrummet började skratta. Det är alltså inte bara jag som börjar (ofrivilligt i och med hostan) gråta av det där.



Tyckte att jag var duktig och förtjänade choklad. Har dock inte ätit mat på evigheter. Gör för ont i halsen.... Jaja.

Såg förresten söta Sarah Tjulander i Stuvsta. Antar att hon också bor här..?


Jaja, nu blir det lite Desperate Housewives med min choklad och bra sällis! PUSSSS.
Jag babblar alldeles för mycket.
"Wise men talk because they have something to say.
Fools talk because they have to say something."
Jag är nog lite av båda delarna, hoppas jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0