Viktnedgång.

Tycker att det är jättesvårt att veta vad man ska gå efter när man försöker gå ner i vikt. ska man försöka "se" (visuellt) skillnaden, ska man mäta fett, eller räkna kilon? Ena dagen kanske jag väger 56kg och andra 55kg, sen tillbaks på 56kg så tycker att det är jättesvårt att räkna kilon. Men jag lär väl märka när jag kommer ner mot 50..? :D Hoppas det iaf! hihi.
 
Just nu är jag 175cm och väger 56kg (ungefär).
Mitt mål är som sagt 51kg.

Tycker absolut inte att jag är tjock eller så, men jag vet att jag i hela mitt liv varit betydligt smalare i förhållande till min vikt :) Försöker inte svälta mig och bli benig, bara bli av med det jag lagt på mig :D
Min syster har sjukt fina ben och riktigt fin kropp i övrigt!!!


Lite inspo/thinspo
Tumblr_lnk9gwa8ue1qeg2vro1_500_large
Yu5r6_large
Tumblr_lt3g3olium1ql6gfmo1_500_large






Förstår verkligen inte varför vissa tycker att det är fel att vilja bli bättre, smalare, snyggare eller kanske rikare. Det viktigaste är väl ändå att man är lycklig..? Visst såklart att det inte betyder att bara för att du är snygg, rik och smal så är du lycklig. Men om du är lycklig, vad spelar det då för roll? Jäkla jantelag!!!! Det ska inte vara konstigt att älska sig själv och vilja leva livet fullt ut. Det är inget fel i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0