VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER.

Hos Micaela med massa massa [läs: för många] drinkar och underbaaar mat! Jag, Micis, Amanda och Sandra. Saknade Maria!!!
Sogni, ännu mer drinkar.
Laroy, ?????
Stunden emellan är också lite diffus.
Lobby, kära goa vänner.
Träffade David, Victor, Max, Patricia sis, Anil, Sanny, Fanan, Walle, Larsson, Modigh, Hellman, Calle, Chris och massa massa andra. Hur kul som helst!! Älskar sånna kvällar när man träffar massa vänner och alla är på bra humör, lite "lagom" runda om fötterna och bara har skitkul. Träffade jättemånga fina vänner jag inte träffat på evigheter. Det ger kvällen lite extra.






Letar efter min minneskortläsare. Har massa fina höstbilder (och massa fjantiga på mig och mamma) och även bilder från igår. Har inte vågat kika igenom kameran än. Måste nog äta lite innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0