UPDATE.

Har fått virus i mina muskler (vad vi tror) så har blivit jättesvag i både armar och ben och fallit ihop två gånger. Har mest sovit faktiskt haha.. Känner mig lite halvt gammal, men skönt att vila ändå =)  Hade en riktigt riktigt bra helg, bästa på länge faktiskt, förutom sent på lördag natt då jag blev helt svag i benen och ramlade igen haha?



Jaja, nåväl. Förklaring till varför uppdateringen varit som den varit. Eller inte varit.


Vet inte riktigt om jag har nåttt så där jättejättekul att dela med mig av faktiskt. Blogglusten är inte på topp. Ska lägga mig och kolla på gLee, är så förbaskat trött hela tiden!!!!!





Sist jag och Emelie var på Laroy för nästan ett år sen. Det var sist jag var där tills i helgen. Var dock riktigt roligt så får bli tätare besök dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0