Någonting.

Någonting jag verkligen vill nu är att vara i mitt andra hem i Örebro. En bit utanför Örebro har vi vårt "lantställe." inte jättelantligt direkt men vi har sjötomt, bor granne med hästar och nära till naturen. Det finns inga Gatulampor utan stjärnorna lyser och syns bättre än här. Det är samma som i stugan utanför Vemdalen. Där är stjärnorna fler än någonstans jag varit. Det är en del av ordet frihet för mig. Att känna sig ett med naturen, även om jag har tjocka kläder runtom. För någonting jag verkligen älskar är just naturen. Jag vet att en dag så flyttar jag här ifrån. En dag snart, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: emsi

plutt du måste ju hälsa på mig någon helg när du inte är så himla upptagen :)

2011-10-24 @ 22:27:42
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0