Mål

Tänkte berätta om mina dagliga mål som jag har satt upp:

MAT:
Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag

Det är viktigt att hålla igång fettförbränningen så därför så många mål. Senså ska jag ju hålla mig inom ramen: 1293 kalorier/dag.
Och tänker inte köra något fult som att äter jag en choklad så får jag inte äta någon middag!! Nej tänker ju körs hälsosamt :)

TRÄNING:
Spinning varannan dag. Fat burning program.
Mage med maskin varannan dag.
Armar och rygg med maskin varannan dag.

Ska även kanske börja träna på gym med min bonusmamma! Vore kul att ha någon som man kan peppa och bli peppad av:)

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va duktigt!



Nu har du inspirerat mig också, är som dig ungefär är inte tjock, appen säger också att jag är underviktig, men det är jag inte. Nu tänker jag köra som dig; hälsosamt.

2011-10-17 @ 00:54:34
Postat av: Johanna

Vad roligt att höra!! Blir superglad ju. Då kan vi köra tillsammans. Lycka till :)

2011-10-18 @ 14:27:45
URL: http://johannathyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0