LYCKA.

Ibland tycker nästan jag själv att jag är lite konstigt, om så bara för några sekunder. Kan sitter på tåget och bara se ut på en klarblå himmel, solnedgång, fina moln eller vad som helst och nästan gå sönder av lycka. Blir så oerhört lycklig av småsaker. I fredags satt jag på tåget och visste nästan inte vart jag skulle ta vägen. Tyckte att det var så fint på himlen, och så var det ju fredag! Ville bara försvinna in i min egna lycka typ, haha! Låter kanske konstigt för er men är så härligt. Blir så lätt så där lycklig!! Kan vara att jag tycker att jag är fin, eller att jag har ätit nått jättegott, börjat dagen bra, fint väder. Oftast blir jag så där superlycklig bara av att vara ute och gå och kolla på allt fint! Kan oftast se någonting vackert och positivt i allt. Så härligt att befinna sig i det tillståndet. Komplett lycka. Försöker alltid att tänka mig dit.


Jättejätte glad! Ska hoppa in i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0