Hälsoblogg..?

Nu tänker jag ärligt satsa på min livsstil.

Har tänkt lite och insett att dieter (LCHF, GI osvosv) enbart är livsstilar. så fort du slutar med dieten kommer du troligen att gå upp i vikt igen.

Har därför bestämt mig för att räkna kalorier!
Finns en app som jag vet att JohannaEo använder sig av som heter Shapeup som räknar kalorier åt en. Jättesmart tycker jag och ett mer hållbart resultat.

Tränade faktiskt idag! Eller jag cylade spinning i typ 25 min haha. Har ett program som heter "Fat Burning" som jag körde på. Här hemma alltså. Sen gjorde jag lite magövningar med någon grej vi har och lite situps. Känns bra! Åt faktiskt frukost för första gången på evigheter. Gurka! Hahaha, lite lustigt kanske :D men lagom kändes det ändå. Sen åt jag lunch, spenat! Älskar faktiskt spenat.


Vill bli slimmmmmmmad nu juu! Haha :)



Lite inspo så länge:
2088729_zmfwpahj_c_large
Tumblr_lm02502fzj1qjjgg6o1_500_large
600full-erin-heatherton_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0