Frukost time!

Godmorgon..? Min söta mamma kom hem med McDonalds, men måste tacka nej :D Har verkligen insett hur mycket skit man stoppar i sig. Jag kör på en dag i veckan när jag får äta vad jag vill. Någon gång under helgen.
Har även insett att drycker så som varm choklad (som jag alltid alltid dricker på jobbet) innehåller mer kalorier än tex vitt bröd! Lite sjukt, ellerhur? :O
Svart kaffe innehåller 0 kalorier!
Var helt död efter igår och helgen. Körde dock nyktert på Amba, men sov inte så många timmar! Somnade vid 1 igår och vaknade runt 12. Skööönt :) Nu blir det frullleee!
Juste, vi fick inte ha med vår kamera in igår för att den var för "stor"? Vi har inte en jättestor, men en medel, systemkamera. Surt..
Jag och sis igår. ♥
Haha ser lite lustig ut med tanke på ljuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0