Jobb.

Känns som hela mitt liv består av jobb. Idag gick jag upp, åkte till jobbet och jobbade med "försäkringsadministration" som jag gick utbildningen om. Sen jobbade jag på BBB på kvällen nu från 5-9. Fick jobba över för att vi hade flera i kö och sen måste jag skicka sammanställning till min chef som slutar kl 7.. Hade nonstop kö hela kvällen, massamassa att göra. Jobbar nu 8 timmar med det här och sen ska jag ju börja jobba deltid i Telenors butik. Haha mitt liv = jobb, alltså. Och ändå är jag så himla himla glad nu!! :)

Så har inte tid med den här bloggen nästan.. Haha.

Nu är jag så trött så att jag kommer somna direkt när jag kommer hem också haha! :) sköööönt ändå!!

Åh så glad så glad. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0