Sötsugen?

Jag vet att jag i alla fall inte har lust att lägga på mig lite extra nu i tid till sommaren. För om vi ska vara uppriktiga så bryr sig många av oss om hur vi ser ut. Det är inget fel eller konstigt i det. Det handlar inte om att vara nöjd eller inte. Det handlar bara om att se ut som vi vill. Jag vet att jag skiter i hur andra ser ut i bikini, och om hur de tycker att jag ser ut i en. Det jag bryr mig om är hur jag själv tycker att jag ser ut.



Så här botar jag sötsug och hunger:
Kolsyrat vatten
Apelsinjuice (drar ihop magsäcken)
stark saft
banan (eller vilken frukt som helst)
Ät is (låter kanske konstigt, men magen inbillar sig att det är mat)


Det bästa mot sötsug och hunger är för mig att dricka massa saft eller juice.


Är lite trött på att om någon berättar att hon vill gå ner i vikt så ska det alltid börjar snacka en hel del om hennes val. Samma sak gäller plastikoperationer, ut/påfyllningar osv.
Tumblr_lkoiv1worz1qars9eo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0