School time.

Nu åker jag till skolan. Gjorde mig en supergod matlåda med mozzarella, rökt lax, avocado osv. men åt såklart upp den redan nu hemma... Typiskt mig!


Annars en rätt lugn dag. Förutom att jag verkligen inte har någon lust alls att gå till skolan..? Ingen givande dag ändå. Har kommit längre än planeringen med allt typ. Har i alla fall bokat Myacadamy-intensivkursen i MatematikC nu. Så nu jäklar ska jag smälla på nationella!!

Sen jag rensade min Iphone för typ 2månader sen så har jag samlat på mig över 1000 bilder, och jag som inte vill ta bort en enda.. Så jobbigt att föra över bilder här hos pappa för då går den "igenom" alla bilder jag tidigare tagit också, även fast jag bara ska ladda över kanske 2st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0