Lev med ditt bagage.

Det pratas ofta om att stryka ett sträck över allt som hänt. Glömma, börja om och inte påverkas. Mitt råd är tvärt om. Lär! Lev med ett förflutna och utvecklas utifrån det. Tänk tillbaka. Hur agerade du? Hur vill du agera? Hur tänkte du? Hur vill du tänka? Vem var du? Vem är du? VEM vill DU vara? Du kan bli vad du vill, du kan vara vad du vill, tänka hur du vill, göra vad du vill! Inga begränsningar. Sånt ogillas från min sida.

Har varit vaken sen halv9. Underbar kväll igår. Nu ska jag fortsätta att plugga som jag gjort de senaste timmarna. Har städat, diskat, ätit, duschat och pluggat.



Jag och mina underbara vänner. Vad vore jag utan er?






Bilder tillhörande Asta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0