Ingen motivation.

Jag saknar helt motivation. Hittar på ursäkter till att stanna hemma. Till att inte plugga. Till att bara slappa. Helt plötsligt måste jag ha perfekt städat rum för att kunna koncentrera mig. Att städa badrummet är helt plötsligt jättebrådskande och viktigt. Känner mig ofräsch och måste duscha för att kunna tänka mig att sätta mig framför datorn och plugga.
 3  v e c k o r   k v a r .   3   v e c k o r   k v a r .    3  v e c k o r    k v a r .


Nu ska jag städa mitt rum för femtioelfte gången idag och ta tag i mig själv.


Förlåt till alla som försökt att nå mig idag. Har inte orkat kolla på mobilen. Har börjat ha mobilen på flygplansläge allt oftare. Ska ta och bättra mig!

Här har ni två av mina favvo-böcker:
Ja, säkert jättetöntigt enligt vissa. Men det får mig att må bra, i varje fall. Kay Pollak, jag, bra musik och tända ljus plus en stor kopp Yogité. Nystädat rum och nybäddad säng. Vilken toppenkombo. Vilken perfekt kväll. Synd att jag aldrig kan hålla mig hemma om helgerna utan bara ränner ute och blir sjuk.

I den silvriga boken står alla mina hemlisar. Mycket värdefullt. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0