Gold is blinding don't you see?

Godmorgon!


Har haft lite fullt upp nu i veckan, därav min kassa uppdatering.. Igår hade vi Opponering i skolan, gick väl bra. Sen stannade jag och Emelie kvar och sålde lite tröjor för vårt UF-företag. Gick också helt okej! Åkte och åt på Espresso House, eller snarare svullade. Åt en bagel och drack en stor Chai Latte och en stor Frapino, med massa grädde. Sen var det jobb på det! Var jättetrött och somnade snabbt när jag kom hem.


Idag är det skola igen! Hela dagen från 1-5. Sen ska jag sola och därefter möta upp Sasha och äta lite middag tillsammans - Sushi. Kommer att bli jättemysigt!!



Nej nu ska jag stoppa i mig lite frukost. Äter så dåligt nu för tiden, men det är så jag funkar. Jag bestämde mig för att inte småäta onyttigt och stoppa i mig onyttigheter och det resulterar i att jag inte är sugen på något längre..? Allra minst frukost och middag...... Jaja, det löser sig!

För allt är så jäkla bra just nu!!! Veckorna går alldeles för snabbt och snart är det studenten. Jobbet går super nu, skolan går bra! Allt är bara riktigt grymt just nu och imorgon är det FREDAG!!! Och jag är faktiskt taggad, det var ett tag sen. elleeer


Och juste: Idag fyller Sebastian år!! Bästa.


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0