Det första jag sa när jag vaknade idag var "ojojoj"

Godmorgon på er!

Hoppas att ni mår betydligt bättre än mig. Gårkvällen började hos en kille som heter Christian, han som fyllde år. Vi var bara där ett litet tag innan vi drog oss mot Pure. Var faktiskt en rolig kväll! Träffade rätt mycket vänner och andra partyglada. Runt 3(?) drog vi vidare mot Lobby och stannade där till närmare stängning(?). Drog till Adrian på efterfest. Den här gången gick jag iaf inte direkt till sängen när jag kom innanför dörren, utan igår var jag faktiskt vaken ett tag!

Har ett stoooort köttsår på min stortå. Trodde att det var en blåsa, men måste ha skurit upp den igår på något glas eller liknande(?).


Tokig natt.

Nu har jag nyss kommit hem och ska sova lite.
Puss.


En bild på mig och kille(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0