D wknd

Hej på er.

Har inte haft någon tid att uppdatera här i helgen. Allting har varit hur bra som helst, förutom att jag åter är sjuk. I fredags var vi på Lobby och jag åkte till en kompis i Solna och sov. Igår låg jag och Felicia ute hela dagen och solade, åt vattenmelon, lax cheesecake och hade det helt perfekt. Ville inte att dagen någonsin skulle ta slut. Mådde inte alls bra så vi stannade hemma och kollade på film. Somnade tidigt och vaknade lagom till jobbet. Haha känner mig verkligen hemma hos Felicia. Vet inte hur många gånger jag varit där helt själv och hängt.

Jobbet var helt okej. Inte alls många som ringde, så det var urskönt!!

Nu ska jag grilla lite med mina älsklingstjejer. Se till att bli frisk tills på tisdag.


Hoppas att ni hade en härlig helg ni också!!

Jag och snygga Jessica. Älskar hur mitt onyktra tillstånd så fint syns. Ingen snygg bild på mig, men kolla in Jessica!! 



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0