Pluggpluggplugg.

Hej alla kvällspigga.

Jag är supertrött och önskar att jag kunde lägga mig och sova nu. Sitter dock uppe med ett arbete om Gadus Morhua (Torsken) och ska forska lite djupare i ämnet. Har även ett arbete i metafysik, två i psykologi, ett i religion och två i mental träning som jag måste få klart nu!! Bara att börja beta av listan.

Imorgon blir det nog skola för min del, även då jag inte mår på topp.. Fast får egentligen se hur jag gör. Har fortfarande lite feber.. Vill verkligen till skolan dock.

Nu har jag lämnat in mitt arbete, äntligen och sedan blir det några timmars sömn innan jag ska upp och försöka gå till skolan.

Godnatt på er alla. Dröm söta drömmar!

Lite mobilbilder från de två senaste helgerna och våra äventyr:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0