Partypartypartyparty, is it ever going to stop?!

Fyyy jag mår inte alls bra.. Skulle egentligen på tjejkväll med Maria, Micis, Amanda och Sasha men mår inte okej.. Har domningar i huvudet, ja jag vet skitkonstigt men ibland får jag det när jag är utmattad.. Har en tom känsla i magen/halsen osv. Lite lätt illamående. Gillar inte när jag mår såhär, menmen! Det var en rolig kväll igår, superkul att träffa min älskade Emilie!! Jag och Felicia åkte som sagt limmo hem till en kompis, två timmars sömn och sen jobb hela dagen på det. Ser inte fram emot att jobba imorgon, hoppas jag inte blir sjukare bara!

Är lite orolig. Några av mina närmsta vänner har gått och blivit magsjuka och fått influensan..

Haha nej fy depressing inlägg, I know tell me about it. Bjuder en bild på mig, Maja och Felicia. Alltid avsulta positivt, that's good for your soul.

Okej känner att jag bara svamlar! Vi hörs nog imorgon, om jag inte får för mig att kasta upp lite bilder från igår kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0