Jag vill sitta på en äng, dricka thé och äta färsk honung under ett träd. Skrika Towanda.

Att ligga i sängen med en kopp té i min hand, fånga känslan av värmen som sprider sig längs fingertopparna ner mot handens famn. Andas in den friska luften av nystädat, den doften som är så svår att sätta fingret på. Den härliga känslan av nya lakan bäddas mot min hud. Känna värmen sprida sig från handens famn och ner, ända ut i tårna. Känna avslappning och sjunka allt längre ner, rycka på axlarna och sedan slappna av. Ta ett djupt andetag, hålla andan - ögonblicksfånga - andas ut.

Det allra bästa som finns.

Nu skriker vi Towanda, och ler.

Ett leende, en känsla större än min kropp.

Idgie & Ruth - toppar min lista på inspirerande personer.

5244317290_2ab4f86e0d_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0