Jag blir så rörd.

Fick nyss ett underbart gulligt sms av Melina. Så fint att jag började gråta. Hon hade läst mitt föregående inlägg och gav så bra feedback!! Fina vänner. Finfina.

Sitter och ser på "Going The Distance" med familjen. En riktigt mysig film faktiskt. Romantiskt komedi skulle jag nästan vilja kalla den, men mer åt familjefilm/komedi. Pluggar parallellt. Det får mig att känna mig duktig!

Det här med personlig utveckling är absolut någonting jag skulle vilja jobba med i framtiden. Berätta om min knökiga uppväxt och dela med mig om mina lärdomar. Jag har nog mycket jag skulle kunna ge, mycket som jag skulle kunna visa andra, inspirera. Jag gick ifrån att vara i okontroll i mitt mående - till att ha all kontroll. En härlig känsla. Jag kan behärska och styra vem jag är, hur jag tänker, hur jag agerar och måla upp mål hur jag vill vara. Jag kan lättare veta vad jag vill och hur jag ska uppnå det, helt enkelt!

Här visste jag inte vem jag var, hur jag ville vara, eller hur jag skulle nå dit.




...... Sedan utmanade jag mig själv. Jag växte. Sakta men säkert, växer jag ännu idag. Kommer aldrig sluta. Vill aldrig sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0