I'm gonna name my child Quinn.

Fick nyss hem andra säsongen av Glee! Gissa om jag är glad!? Kommer bli en riktig soffpotatis hehe. Nej men jag kollar faktiskt nästan aldrig på TV annars, utom på Glee.

Jaja, hur som så är det skola snart! Ska få reda på mitt resultat på matematikprovet jag gjorde för någon vecka sen. Usch och fy och blä. Men kan helt lugnt säga att derivata är busenkelt jämförelsevis till logaritmer. Ja, eller så var det för att jag sket i att öppna boken tidigare. Har iaf privatlektioner med min gamla matematiklärare inbokade!!

Mår super idag, ska få träffa mina härliga vänner! Har saknat min vän Sandra så att det gör ont. Vi som brukar träffas varje dag plus minst ett telefonsamtal.. Hon har haft influensan så vi har inte pratat ordentligt på över en vecka. Guld värt att ses idag.

Tumblr_li9ooyzabw1qi5w2zo1_500_large

190495_1310714025433_1758102864_537465_6286878_n_large


Kommentarer
Postat av: Sigmundkornelia

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-15 @ 11:14:57
URL: http://sigmundkornelia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0