Igår, idag och veckan - lååångt.

Tänkte berätta lite om igår! Finns egentligen inte allt för mycket att säga, men ändå.

Blev rätt så mycket. Varför har jag alltid så mycket att säga?! Juste matteprovet gick över förväntan och kunde de flesta uppgifterna på MVG-delen. Jag har även MVG i SvC och fick MVG på mitt tal som jag höll igår. Det blev jag superglad över!!



IGÅR: Jag var hemma hos Emilie med, Te$ha (haha), Elush och Julia och förade en hel del. Vi fixade oss, åt och så vidare. Åkte in mot stan till 10. Skivan var på Rose! Jag hade aldrig varit där, men jag har hört att det ska vara en av Sthlms mer exklusiva nattklubbar. Ja, igår kanske det inte kändes så - men det var fint iaf.
Åkte hem med Sandra runt 2 tror jag, vi var så jäkla trötta. Sov hela bussresan hem och sen blev det lite käk & OC.

IMORSE: Vaknade upp och fick veta att två av mina lektioner var inställda, jihooo! Så hade bara en lektion. Låg och kollade på OC, åt hela morgonen innan vi åkte. Nu ska jag snart iväg och jobba. Inte lika kul kanske, hehe.. Får iaf skjuts hem av pappa, vilket är ett stort plus.

IKVÄLL: Ska hem, plugga och sen lägga mig relativt tidigt för imorgon ska vi till Uppsala på universitetsdagarna. Jag ska till Blåsenhus som är relativt nytt och tydligen riktigt fräscht! Ska kolla upp Hållbar utveckling -programmet. Jag har ju dock en ganska klar bild av hur mitt år efter gymnasiet kommer att se ut.

IMORGON: Efter Uppsala ska jag hem till en killkompis och äta osv. Sover kanske kvar där också. 

FREDAG: Har en jobbintervju på morgonen och sen är jag ledig, men ska till skolan en timme för att polisen kommer dit och ska prata. Senare på kvällen blir det utgång!


Ge mig vår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0