En lång dag, idag.

Godmorgon!!

En trött tjej som skriver. Har inte sovit alldeles för mycket inatt. Låg och pratade i telefon, hehee. Håller på och fixar mig lite lätt, ska nämligen åka och bada med klassen! Haha.. Känns som att vi åter igen går i 2an och ska iväg på simskola. Börjar halv9 och slutar halv5 idag.

Sedan blir det direkt hem och äta på cirka 20min, sen får jag skjuts till Emilie där vi ska fixa oss och föra inför skivan senare ikväll på Rose! Kommer nog att bli roligt. Jag har dock en till jobbintervju imorgon (ja, trots att jag har ett jobb) som jag tror att jag ska omboka. Klockan 10 i Alvik, hm njaa..

Ska äta mig en stor frukost lite snabbt nu så att jag orkar simma. Eller kan man vänta med det tills efteråt? Får se! Väskan väger iaf tungt med handduk, badkläder, klackar, klänning och skolböcker.

Härliga sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0