Att trolla med tankarna.

Kvällen började så jääkla bra. Gjorde mig en sallad - kött, feta, avokado, nötter och massa grönt. Jag såg på Eat Pray Love och nickade huvudet och sa mhm. Jag instämde. Jag höll med.

Ikväll är en sån där dag när jag är irriterad och känner mig ohyggligt ful. Jag måste börja träna. Okej, jag tränar gymnastik, men jag måste forma! Är så less på att inte vara helt nöjd. Okej, brukar faktiskt inte ägna så mycket tid på att inte vara nöjd, men inte heller så mycket tid på att verkligen VARA nöjd. Jag har alltid varit supersmal, men nu har nått hänt. Mina vänner jag ska berätta för er vad som hände. Ppiller hände. Sista terminen i åttan. Fy hemska val. 

Jag som i princip aldrig är irriterad. Dags att göra en vändning. Som jag tror det är missnöjdhet och irritation endast hälsosamt i en kort stund - om det omvandlas till energi och positivitet. En vilja att förändra. Nu har jag skrivit av mig. Ska städa, plugga, bada och köra en mediteringskväll. Visar sen.

Pusss på er fina människor där ute.

Vilka ni nu än är.

Man ska inte vänta på att det ska bli bättre. Man ska själv göra det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0