Agenda.

På agendan denna vecka:

Idag: Plugga och sjuka.

Imorgon: Förhoppningsvis skola, och isf sola med Sandrah. Betala in till studentskivan.

Onsdag: Ledig. Följa med mamma och hennes nya företag på möte!

Torsdag: Träna!! Ev. Jobbintervju x2 på American Express (om jag kan få ledigt).

Fredag: Ja, ska man kanske köra en vit helg utan utgång..? Bara för omväxlings skull..? Får se!


Ska börja skriva mer seriöst nu. Har bestämt mig för en liten vändning i mitt liv. Jag tröttnar så snabbt när allt är detsamma hela tiden. Nu ska jag skaffa mig en bättre kalender, tjäna ännu mer pengar, skriva i min personliga utvecklingsbok varje kväll, jobba i min Mål-bok. Sedan ska jag plugga betydligt bättre. Jag ska inte alls ägna lika mycket tid åt det mediala sociala. Jag vill lyckas med någonting, bli riktigt bra i mina mål. Jag ska spara pengar och bli vuxen. Ska öppna pensionsfond och gå med i A-kassan. Jag vill bekosta mig själv. Efter att aldrig tidigare ha jobbat och nu gjort det i två veckor inser jag att det faktiskt är slit. Det funkar inte för mig att komma bakis till jobbet, eller det är i varje fall någonting jag inte vill! Jag ska inte heller dricka lika mycket. Jag ska dricka något glas just för att det är gott. Man blir så instabil åt det sociala när man dricker. Jag vill inte längre. Dags att utvecklas. Jag har nått de mål jag satt upp för ett tag sen och tänker sätta upp nya. Dyliknande de ovan.

Time for a change.

Väntar på Sushi nu. Har kollat runt på lite nya halsdukar, mössor och jackor som jag ska beställa hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0