När livet är bra. När du gör det bra.

Är så ofattbart glad för allt och alla jag har.

Om två veckor tar jag mitt pickpack och åker till Maja i GBG.

Helgen var otroligt bra. Har blivit erbjuden att föreläsa om Personlig utveckling. Jag träffade en urskön brud på Josefina som gav mig otroligt mycket. Jag har underbara vänner. Säger bara en sak: Smelly cat. Raman fattar. Vädret var underbart och jobbet lika roligt som vanligt.


Är så jäkla pepp.

I fredags var jag på lobby, själv. Haha nej men med mina "lobbykollegor." Till en början i varje fall. Kändes lite ovant, men helt okej. Jobbade igår. Pure, sedan Lobby igår kväll. Jobbade idag. Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Imorgon vill jag göra något kul. Är lite rastlös. Typ som min vän, S.

Funderar på att starta en enskild firma! Kanske berättar senare. Kanske inte.


Hoppas att alla mår lika bra som jag denna härliga årstid! PUSS&KRAM/J



Så jäkla älskvärt. Allihop, och alltihop.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0