Just another "remember"

En påminnelse om självkänslans betydelse. Alla ni som brukar vara ute, dricka och smsa (dålig kombo) vet vad jag snackar om. Dagen efter - såklart. Vad du än säger, har sagt, så kommer du att vara samma person. Ingenting du sa igår kommer att förändra vem du ÄR. Även då personens uppfattning må förändras (om denne person är fördomsfull) så förändras inte du. För mig är det tryggande. Jag är fortfarande samma Johanna, oavsett dina tankar och åsikter om mig. Lev livet för DIG, för DIN skull. Tyck om dig själv för DIN skull och förändras enbart för DIN smak, DITT tycke. Våga vara ego. Ego är bra, på den nivån.





ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0