3 saker.

1, förlåt till alla vars samtal och sms jag inte svarat på de senaste dagarna.

2, Jag vill ut och flyga, måste prata med Jonathan!

3, Emelie: VI DRAR TILL DITT LAND. Nej, vi drar vart som helst. När som helst. Köpenhamn, mitt land, Åre. Ja, vart som. Jag tar mitt pickpack och drar. Vi två, sol, vin, regn, blåst, fågelkvitter, natur, hav, picknick på klippan, brieost. Vi liftar, som vanligt. Eller vi gör det när Sandra kommer hem och du är hemma. Vi tre. Bara vi tre.
Det var knappt två dagar sen vi sist sågs. Och ändå saknar jag dig Em. Kommer krama bort dig på onsdag. Krama bort alla problem. [Nej, jag ska inte sjunga nu].


...och 4. Sandra & Emelie, ni är allt för mig. Allt och mycket mer. Ni är - ni. Oändlig kärlek. För oändlig, tar aldrig slut.


Ska återvända till sängen. Var bara 1 sak jag var tvungen att säga. Och tre jag ville.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0