Uppdatering från Örebro.

Befinner mig i skrivande stund i Örebro. Livet här är bra. Har badat (för första gången på några år). Bildbevis kommer! Jag har ätit massa choklad och läst ut den megagrymma boken "Elsas mode." Nästa inköp blir alltså "Elsas värld."


Just nu pågår en lång myskväll. Har tagit skogspromenader och druckit större mängder smoothies innehållandes egenplockade hallon, blåbär och smultron.

Renoveringen i ett av våra hus här är i full gång. Ett yasuragi-inspirerat badrum står (efter en hel del stök) snart på plats! Och vet ni vad jag längtar efter mer än någonsin innan..? Någon att dela allt med. Lugnet här borta. Farten där hemma. Dela. Bara dela en hel del. Dela sovtimmar, tankar och känslor. I två. Tu.









(Ursäkta julstämningen)



Nu ska jag återgå. Deckare visas på TV'n. Är så oerhört trött. Vi hörs mer när jag når Sthlm igen.
Har förresten kollat på lite olika lägenheter. Skulle vara sjukt coolt att ha ett eget ställe. Har inspirerats lite av min vän, Maja, som tog sitt pick och pack och flyttade till Göteborg. Vårt älskade Göteborg.


Så, hälsningar till er alla.
Och pussar och kramar till Emelie som hälsar på Maja där nere just nu.


:-)
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0