♥♥♥♥♥♥

Kom hem för en stund sen. Har varit och hämtat lite saker hemma hos Felicia. Och med "lite" menar jag typ tre resväskor. Och vet ni vad det sjukaste är..? Att av allt som låg i dessa fullproppade tre resväskor så är jag gladast över att äntligen ha mitt nattlinne här hemma. Haha, det fula nattlinne med en bulldog(?) på som jag bara sover med hemma helt själv när jag kollar på chiclet-filmer och äter choklad. Vilket jag ska göra nu.


Puss och godnatt!







Har HUUUUR mycket som helst att packa upp imorgon.. Överlevnadsinstinkten tog över när jag packade.. Det är bara därför jag hade med mig 10 par shorts, 7 par långbyxor, 14 par klänningar, 17 par trosor(!!!???!?!!?), 5 tjocktröjor, kavajer, 11 par skor, osv osv osv (i oändlighet) - till Gotland, 6 dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0