Att sakna.

Det är en speciell person som jag saknar så att det gör ont. jag saknar. saknar. bara saknar.

Vågar inte säga tre speciella ord, men saknar, jo det gör jag.

Har träffats så intensivt ett tag nu. Det är då det blir jobbigt att vara utan. Ja, det känner jag nu.

Det var vi två. Hela tiden. Eller i varje fall den tiden. En mycket bra tid. Ofattbar.

I vår egen bubbla. Av oss kallad värld.
Kärleksvärld.

Av andra kallades vi kärlekspar.

Av mig kallades du underbar. Fortfarande gör.

Du kallade mig fantastisk. Fast ännu bättre - du fick mig att känna.


Kanske var det kärlek. Oavsett, så är det stor saknad. Oerhörd.

Kom tillbaka. Krama mig. Jag vill känna din närhet igen.

Om så bara för en vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0